Flowi-Logo

Aksiyon Yönetimi ve İş Takibi Programı Flowi ile aksiyonlarınızı yönetebilir, kaynaklarınıza görev atamaları yapabilir ve görevlerin durumunu takip edebilirsiniz. SLA Yönetimi ve gecikme takibi ile işlerinizin zamanında tamamlanmasını sağlayabilirsiniz.

Flowi, otomatik uyarılar ile her aşamada bilgilendirilmenizi sağlayan verim arttırıcı bir yöntem sunar. Çalışanlarınızın tamamlanan ve devam eden süreçleri hakkında bilgi edinebilir, görevlerin tarihçesine kolaylıkla ulaşabilirsiniz. Flowi kullanımı kolay ekranları ile kurumunuzda operasyonel verimlilik artışı sağlar.

Toplantıda, sahada, başka bir şehirde veya başka bir ülkede ekipleriniz olabilir. Ve şu anda bir bilgisayarın önünde olmayabilirler. Görevlerin statü değişimlerinde onlara bir e-posta veya SMS göndermek nasıl olur? Üstelik bu mesajlar, konuyla ilgili bilgileri görecekleri sayfalara bağlantılar da içerebilir. Bağlantı linkine tıklayan çalışanlarınız, talep yönetimi ekranlarına ulaşabilirler.

Flowi’yi dış müşterilerinize de açabilir, e-posta ile veya form doldurarak size talep açmalarını sağlayabilirsiniz. Talep üzerindeki statü değişikliklerinde müşterileniz ile otomatik iletişim kurabilir, yaptığınız çalışmaların müşteri tarafından görülmesini sağlayabilirsiniz. Böylece müşteri talepleri ile ilgili aktivitelerinizde iş akışını kolaylaştırabilir, müşteri çağrılarına daha hızlı cevap verebilirsiniz.

Daha detaylı bilgi için buraya tıklayınız.