Dijital Pazarlama
Dijital Pazarlama stratejinizi belirleyerek firmanızın dünyaya açılan kapısı olan dijital ortamlarda web sitenizin tasarımından, sosyal medya yönetimine, digital monitoring ile itibar yönetiminden, arama motoru optimizasyonuna, Google Analytics ile web sitenizin ayrıntılı trafik analizine hizmetlerinizi işletmenize sunuyoruz.

Dijital Pazarlama Stratejisi Geliştirme

Web Sitesi, Sosyal Medya, Arama Pazarlaması, Dijital Reklamcılık vb. firmanız için pazarlama aksiyonlarının alınacağı tüm dijital ortamlarda, rakipler göz önüne alınarak, belirlenen hedefler doğrultusunda stratejilerin belirlenmesidir.

Başkasını ve kendini bilirsen, yüz kere savaşsan tehlikeye düşmezsin;başkasını bilmeyip kendini bilirsen bir kazanır bir kaybedersin;ne kendini ne de başkasını bilmezsen, her savaşta tehlikedesin.

-Sun Tzu

Web Sitesi Tasarımı

  • Responsive web tasarım ile web siteniz, cihaza göre şekillenip kolay gezilebilen bir hale gelsin.
  • Arama motorlarında önde çıkın! %100 seo uyumlu kodlanmış siteniz ile rakiplerden önde olun.
  • Web siteniz asosyal olmasın! Sosyal medya entegrasyonları ile siteniz kendiliğinden binlerce kişiye ulaşsın.

Eğer işletmeniz internette yoksa, gelecekte işletmenizin bir işi de olmayacaktır.
-Bill Gates

Sosyal Medya Yönetimi

  1. Facebook Page ve Event Yönetimi
  2. Twitter Yönetimi
  3. Instagram Yönetimi
  4. Linkedin Yönetimi
  • Sosyal Medya pazarlama stratejisinin oluşturulması
  • Sayfa profil ve cover görsellerinin oluşturulması
  • Sayfa bilgilerinin düzenlenmesi/güncellenmesi
  • İçerik takviminin (özel günler, etkinlikler, haberler, kampanyalar vb.) oluşturulması
    (İçerik karşılıklı öneriler doğrultusunda aylık olarak hazırlanır.)
  • Gönderilerin hazırlanması ve yayınlanması
  • Sayfa ziyaretçileri ile etkileşim ve yorum yanıtlama
  • Analiz yapılması
  • Etkinlikleri oluşturulması ve duyurulması
  • Aylık raporlama

Monitoring ve İtibar Yönetimi

  • Tüm dijital mecralarda Marka hakkında konuşulan/yazılanların takibi
  • Sosyal mecralardaki yorum ve iletilere hedef pazarlama iletişimi doğrultusunda cevap verilmesi ve gerekiyorsa aksiyon alınması için firmanın haberdar edilmesi
  • Aylık Raporlama