Yeni Nesil Uygulama Geliştirme Platformu, kurumların kendi ihtiyaçlarına özel uygulamaları kolayca geliştirebilecekleri platformdur. Platformun sağladığı en önemli avantajlar şunlardır:

  • Hızlı Geliştirme; hazır şablonlar bulunduğundan geliştirme hızı artmaktadır. Çevik Proje Yönetimine katkı sağlamaktadır. %80 oranında geliştirme maliyetini düşürmektedir.
  • Standart Geliştirme; standart yazılım mimarisi ile programcıların uygulamaları birbirine benzemektedir.
  • Açık Mimari; her türlü ihtiyaca cevap verecek geliştirmeler yapılabilmektedir.
  • Programcı Bağımsız; her programcı uygulamalara kolayca destek olabilmektedir.

Platformun genel özelliklerinden bazıları aşağıdakilerdir:

  • Active directory ile uygulamalara erişim
  • Organizasyonun diğer sistemlerden periyodik olarak alınması
  • Viewlarda kişiye özel kolon sıralaması değiştirme, kolon ekleme ve çıkarma işlemlerinin yapılabilmesi
  • View üzerinde her kolon için; eşit,içeren,içermeyen,büyük,küçük,iki tarih aralığında vb. arama yapılabilmesi
  • Arama kayıtlarının sonradan kullanılması için saklanabilmesi
  • Her view için arama sonuçlarının Excel, Word, Pdf e aktarılması
  • Viewda gruplama yapılabilmesi, alt toplamların verilmesi
  • Onaylar için tarih aralığında vekalet sistemi
  • Kurum içerisinde kullanılan diğer sistemlerden otomatik akış başlatma ve tam entegrasyon web servis desteği
  • IE, CHROME, FIREFOX üzerinde eksiksiz çalışabilme
  • Diğer sistemlerden şifre sormadan uygulamalara erişim
  • Kurum içi ve kurum dışı mail gönderim sistemi
  • Formlara sınırsız sayıda dosya ekleme
  • Form üzerinde yapılan işlem ve onayların loglanması
  • Form içerisinde kullanılan ComboBoxlarda auto complete özelliği
  • Detaylı organizasyon tanımlama ve bu organizasyonun yetkilendirmede kullanılması
  • Kişi, grup ve rol bazında yetkilendirme sistemi
  • Kullanıcıları otomatik hatırlama desteği
  • Sınırsız renk ve tema desteği
  • Kullanıcıların uygulamayı hızlı bir şekilde kullanmaya başlaması için videolu eğitim bölümü
  • Raporlamada dashboard altyapısı
  • Uygulamalarda scheduler desteği
  • Dokümanların viewer ile indirmeden görüntülenmesinin sağlanması
  • Word ve Excel dokümanlarını indirmeden web üzerinden düzenlenebilmesi
  • Word ve Excel dokumanlara istenilen bölgelere alan değerlerinin geçirilmesi
  • Print formlarının hazırlanması için altyapı sunulması, hızlı bir şekilde istenilen düzgün printlerin alınması ve ön izleme yapılabilmesi
  • Onay sürecinde kimler tarafından kaç saatte onaylandığının tarihçesinin tutulması ve süreçlerin hangi aşamalarda takıldığının raporlanması
  • Formun bölümlere ayrılabilmesi, kullanıcının sadece yekili bölümlerde değişiklik yapabilmesi
  • Kullanıcın istediği ekran renklerini seçebilmesi
  • Formlar üzerinde her kullanıcının yetkisi dahilinde alanları görebilmesi veya değişiklik yapabilmesi
  • Formlar üzerine istenildiği kadar doküman eklenebilmesi
  • Dokümanların bilgisayar üzerinden veya daha önceden hazırlanmış taslak dokümanlar üzerinden eklenebilmesi
  • Dokümanların versiyon takibinin kolayca yapılabilmesi
  • Sürükle bırak raporlar ile kullanıcının kendisine özel raporları istediği gibi tasarlayabilmesi ve Excele aktarabilmesi
  • Üst yönetime yönelik Dashboard raporların kolayca tasarlanması ve istenilen yetkilendirme ile kullanıcıların kullanımına sunulması
  • Kağıt haldeki dökümanların dijital ortama web üzerinden taranarak alınabilmesi
  • Tarih ve kaynak gösterilmesi gereken durumlarda planlama yapılmasına yardımcı olan takvim modülünün kullanılabilmesi
  • İstenilen formatta print formların tasarlanabilmesi ve istenilen şekilde kağıt üzerine yerleştirilerek herhangi bir şekilde kayma olmadan yazdırma işleminin yapılabilmesi